Έχει τα δίκια του ο Κουρής, κύριε Πετρουλάκη μου

γράφει το κορίτσι του διπλανού portal
Εγώ θα το πω κι ας με παρεξηγήσει ο Πετρουλάκης. Ας είναι καλά ο θεός ο Κουρής, παίδες μου αγαπημένοι. Όντας πάντα κοντά στο λαό και για το λαό, είδε ότι τελευταία είχε πέσει μια μπούχλα, ένας ντουβρουτζάς, μια μανιοκατάθλιψη στον κοσμάκη και έξυσε το κεφάλι του να βρει κάτι να μας διασκεδάσει. Βέβαια, θα μου πεις δεν είναι εύκολη δουλειά να βρεις κάτι γελαστικό μέσα στον χειμώνα της δυσαρέσκειάς μας, όπου οι μισοί μετράνε τα κέρματα στην τσέπη τους και οι άλλοι μισοί τα κουκιά για να βγάλουν πρόεδρο. Για σένα μπορεί, ω κοινέ θνητέ. Για τον Κουρή τίποτα δεν είναι δύσκολο. Ο άνθρωπος που κατάφερε να πείσει τον λαό ότι έριξε τον κομμουνισμό, έριξε τον καραμανλισμό (και μετά τον ξανασήκωσε να μην σκονίζεται), έριξε τον παπανδεϊσμό, (αφού πρώτα τον σήκωσε κι αυτόν. Λογικό παίδες. Ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει, σας το υπογράφω εγώ η φιλόσοφερ), έριξε το κεφάλαιο, έριξε το παπαδαριό, έριξε τις τιμές των εφημερίδων, έριξε το επίπεδο της ελληνικής δημοσιογραφίας (μη σου πω ότι έριξε και τις σουλιωτοπούλες στον γκρεμό), αυτός ο άνθρωπος αυτός έριξε τελικά και το καλύτερο ανέκδοτο στο τραπέζι. 
Σκέφτηκε να πάει στα δικαστήρια τον Πετρουλάκη γιατί, λέει, τον έβρισε αποκαλώντας τον ανθεκτική κατσαρίδα της μεταπολίτευσης. Δεν ξέρω σε σας αλλά σε μένα έπιασε παίδες: Γελούσα επί 41 λεπτά με το ρολόι αφού άκουσα την είδηση, διότι έχω και καλπάζουσα φαντασία. Ξαφνικά τον είδα μπροστά μου σαν όραμα να λέει βουρκωμένος στον πρόεδρο του δικαστηρίου:
«Με έβρισε κύριε πρόεδρε, με είπε ανθεκτική κατσαρίδα. Πρώτα απ' όλα από πού κι ως πού ανθεκτικός εγώ; Ξέρετε ότι έχω αυχενικό σύνδρομο; Ξέρετε ότι μου ανεβαίνει η πίεση 23 και το ζάχαρο 1,76 για να καθαρίσω την έρμη αυτή χώρα από τους «κλέφτες», τα «αρπαχτικά», άσε τους «ανώμαλους», τα «κνώδαλα», τους «αλήτες», και τους «προδότες»; Δράττομαι μάλιστα της ευκαιρίας να σας ενημερώσω ότι  ετοιμάζουμε στην εφημερίδα μια καταπληκτική έρευνα για τα τρωκτικά του δικαστικού σώματος. Με ονόματα και τα λοιπά. Θα κλάψουν μανούλες, αν εννοείτε τι εννοώ, που είμαι βέβαιος ότι εννοείτε.
Στο θέμα μας όμως. Ανθεκτική κατσαρίδα είναι χοντρή βρισιά κύριε πρόεδρε, δεν είναι πολιτική κριτική. Θες να μου κάνεις κριτική χρυσέ μου; Κάνε μου ωραία και πολιτισμένα όπως εγώ. Πες με «απατεώνα», «κάθαρμα», «λαμόγιο», «βρωμιάρη», «κύναιδο», «έμεσμα», να το δεχτώ. Αλλά ανθεκτική κατσαρίδα μη με πεις γιατί θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα. Έχω κι εγώ ως άνθρωπος τις κόκκινες γραμμές μου.
Κι έπειτα, γιατί να μου κάνει πολιτική κριτική; Είναι κακό να είσαι ανθεκτικός; Ευέλικτος; Εδώ σου το λέει η σοφία του ελληνικού λαού, κύριε πρόεδρε, καλάμι που δεν λυγάει σπάει. Με κατηγορούν που αποκάλεσα τον Λεωνίδα τον Κύρκο φιλιππινέζα γιατί είναι ρατσιστές κύριε δικαστά. Τι έχει δηλαδή ο φιλιππινέζικος λαός; Μήπως δεν ξεσκάτισε όλους τους γέρους και τα μωρά της Κηφισιάς σχεδόν τζάμπα; Είναι χυδαιότητα  που άνοιξα τα μάτια του λαού δημοσιεύοντας τη γυμνή φωτό της κυρίας Λιάνη; Να μην ξέρει ο κοσμάκης τι νούμερο σουτιέν φοράει η κυρία πρωθυπουργού δηλαδή; Να τον αφήσουμε τον ψηφοφόρο στα μαύρα σκοτάδια; Να μην τον ενημερώσω ότι ο Χατζιδάκις που μας έκανε τη βαριά διανόηση ήταν ανώμαλος και  το 'πνιγε το κουνέλι; Να αφήσω δηλαδή τις αγνές πατριώτισσες ελληνίδες, τα κορίτσια του λαού μας, να αναρωτιούνται μα πού χάθηκαν όλοι οι άντρες; Ο Χατζηδάκις τους έκανε γκέι κύριε πρόεδρε και μόνο εγώ είχα τα αρχίδια να το καταγγείλω. Ο άντρας ο σωστός ο βρομόστομος. Και ήρθε τώρα αυτός ο Πετρουλάκης να πει τι είναι βρισιά και τι δεν είναι σε ΜΕΝΑ, τον εφευρέτη της; Ε, όχι! Βάλτε το χέρι στην καρδιά και πείτε μου εσείς που έχετε και δυο πτυχία παραπάνω, επιτρέπονται στην πουτάνα πουτανιές κύριε πρόεδρε;».
http://www.protagon.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!