Ραντεβού στα τυφλά...

γράφει το κορίτσι του διπλανού portal


Ήμουνα, που λέτε, στην ησυχία μου, ωραία-ωραία, παίδες μου αγαπημένοι, όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Εγώ θα σας ξεκαθαρίσω ότι στον τομέα αυτό έχω τις ακριβώς αντίθετες πολιτικές απόψεις με την Αννούλα τη Βίσση που λυσσάει να χτυπήσει το τηλέφωνο. Εγώ είμαι με τον Κηλαηδόνη, φίλε: Εννιά φορές στις δέκα είναι για κακό. Ε, λοιπόν, αυτή ήταν η ένατη σήμερα (οι άλλες 7 ήταν από τράπεζες για τη δόση της κάρτας. Η 8η ήταν η μάνατζερ που μου ανακοίνωσε ότι ακύρωσε τη Mάστερκαρντ που της βούτηξα)

Ήταν η φίλη μου η Μαριέττα, γνωστή και ως αγγούρω, γιατί πάσχει από θηριώδη ανικανότητα να αντιληφθεί πού της πάνε τα 4 σε όλους τους τομείς. Στον αισθηματικό όμως χτυπάει κόκκινο γιατί όπως ξέρετε εκεί η φάση πάντα είναι πιο νεφελώδης. Το τηλέφωνο εξακολουθεί να βαράει. Το σηκώνω. Με τη Μαριέττα και άλλα άτομα ανήκοντα σε κοινωνικά ευπαθείς ομάδες είμαι πιο διαλλακτική. Το σηκώνω. Μη ρωτάτε γιατί. Mea culpa.
ΜΑΡΙΕΤΤΑ: Έλα, παιδί, έχω πρόβλημα (tell me something new, μωρή)
ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ: Ελααααααα (τζάμπα κόλλησα τόσα ειρωνικά αααααααααααααα στο τέλος, μυρωδιά δεν πήρε η δικιά μου)
Μ: ναι, ρε. Εχω ραντεβού το βράδυ με τον Στέφανο -έναν γκόμενο, ρε- δεν τον ξέρεις, και α) δεν ξέρω τι να βάλω και β) δεν ξέρω αν πρέπει να πάω. Για πες.
ΕΓΩ: Και τι είναι, βρε ζωάρα, τα γενέθλια της γιαγιάς σου για να ΠΡΕΠΕΙ να πας; (έτσι γλυκά μιλάμε πάντα. Μας ακούν οι γριές με τις πέρλες στον δρόμο και φρίττουν)
Μ: ναι, ρε, δεν ξέρω (Μαριέττα, το τέλος της λογικής)
ΕΓΩ: Ας τα πάρουμε απ΄ την αρχή. Πού τον γνώρισες;
Μ: Στο facebook
EΓΩ: Άρα δεν γνώρισες.
Μ: Όχι, τον γνώρισα στο facebook, σου λέω. Μιλάμε, ρε, πολύ καιρό. Μου πρωτόστειλε τον Αύγουστο. Θυμάσαι μια φωτό που ποστάρησα από Φολέγανδρο με το μπικίνι το σιελ-μοβ που είχε πολύ βυζί; Ε, τότε.
ΕΓΩ: Και τι σου είπε;
Μ: Ωραίο αριστερό βυζί.
ΕΓΩ: Αυτό είναι καλό σημάδι. Είστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλον.
Μ: Πλάκα έκανε, μωρέ, ο άνθρωπος. Αμάν, πια, με την κριτική σου.
ΕΓΩ: Και τι του απάντησες εσύ; Γιατί του απάντησες, δεν αφήνεις εσύ τέτοια λαυράκια να πάνε χαμένα, ε;
Μ: Ε, με χιούμορ του απάντησα κι εγώ.
ΕΓΩ: Δηλαδή;
Μ: Του είπα: Το αριστερό, ε; Συριζαίος είσαι;
ΕΓΩ: Επιβεβαιώνω ότι είστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλον...
Μ: Ωραία, τι να βάλω; (είδατε πώς τα πιάνει ε; στον αέρα!)
ΕΓΩ: Ό,τι να 'ναι. Έτσι κι αλλιώς πας για να το βγάλεις.
Μ: Γιατί το είπες αυτό τώρα;
ΕΓΩ: Αφού ξέρεις τι διαισθητικό άτομο είμαι…
Μ: (συνοφρυώνεται) λες να θέλει να με πηδήξει;
ΕΓΩ: Πας καλά; Μια γνωριμία που άρχισε με βυζί;
Μ: Αριστερό, όμως…
ΕΓΩ: Τότε θα θέλει να κανονίσετε με ποιον θα συνεργαστεί ο Αλέξης μετεκλογικά.
Μ: Αμάν, λες; Εγώ δεν έχω χαμπάρι από τέτοια. Έλα μαζί μου, σε παρακαλώ. Θα του πω να φέρει κι έναν φίλο του. Αχ, ναι, νααι, ναι! Σούπερ θα περάσουμε. (Μαριέττα, το τέλος της λογικής)
ΕΓΩ: Και τι ακριβώς θα παριστάνω εγώ σ΄ αυτό το παρεάκι;
Μ: Τίποτα, ρε, θα είσαι εκεί και θα απαντάς όταν βλέπεις ότι δεν ξέρω τι να απαντήσω
ΕΓΩ: Τι αμαρτίες πληρώνω, ρε γαμώτο, με τα ζαβά που έμπλεξα; Συρανό ντε Μπερζεράκ κατάντησα.
Μ: Έλα ρε, θα σου πληρώσω όλα τα ποτά σου. (Τι τις θέλω τις λογοτεχνικές αναφορές με τη Μαριέττα; Στράφι πάνε)
ΕΓΩ: Θα πάρω 10 μπύρες, στο λέω. Και νάτσος. Με τυρί.
Μ: Εντάξει, ρε, σου λέω. Δικά μου.
ΕΓΩ: Να πάρω και καμιά μοσχαρίσια του γάλακτος που την ορέχτηκα ξαφνικά;
Μ: Με τίποτα, ρε, δεν θα πάμε ταβέρνα, δεν είναι ρομαντικό. Θα πάμε για ποτάκι.
ΕΓΩ: Όχι ποτάκΙ. ΠοτάκιΑ. 10 μπύρες. Ξηγημένοι. Και νάτσος. Τι δουλειά κάνει αυτός;
Μ: Εεεεεε, δεν ξέρω… δεν λέμε τέτοια…
ΕΓΩ: Τι σχολή έκανε;
Μ: Πού να ξέρω τέτοιες λεπτομέρειες ρε συ;
ΕΓΩ: Είναι ωραίος, τουλάχιστον;
Μ: Αααα, δεν ξέρω. Δεν έχει profile pic. Δηλαδή έχει. Τον σκύλο του. Αλλά είναι ωραίος.
ΕΓΩ: Ο σκύλος;
Μ: Όχι, ρε, αυτός.
ΕΓΩ: Και πού το ξέρεις; Στο επιβεβαίωσε ο σκύλος;
Μ: Όχι, ρε, αυτός.
(Μαριέττα, το τέλος της λογικής. Θα πάω. Δέκα μπύρες είναι αυτές. Και νάτσος. Θα σας ενημερώσω την άλλη Παρασκευή)

ΠΗΓΗ: protagon.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!