Γέλα ρε, τι σου ζητάω;


Το ξέρω ότι δεν μου φαίνεται παίδες αλλά είμαι πολύ ψυχοπονιάρικο άτομο. Σας βλέπω όλους στα σπίτια, στο δρόμο και στα λεωφορεία με τις προβοσκίδες κάτω να σκουντιόσαστε με κακία που δεν αρμόζει σε επαφή μεταξύ αγνώστων (ως γνωστόν μόνον για τον γκόμενό σου, τη γυναίκα σου, τον πατέρα σου κλπ μπορείς να νιώσεις πραγματική κακία! Γιατί ποιος τον χέζει τον άσχετο τελικά;) Σας βλέπω να διαβάζετε μια φρασούλα που δεν σας αρέσει και να γράφετε κατεβατά χολής στα σάϊτ. Τι πάθατε ρε; Κάψατε φλάτζες τελείως; Δεν ξέρω τι να σας κάνω πια. Η επιστήμη της φιλοσοφίας έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά (σαν τον Χατζηγιάννη μου την καταντήσατε!)

Θα μου πεις γιατί τα λέω όλα αυτά τώρα; Γιατί είχα μπεί προχτές στο τρόλεϊ (το 3 με το συμπάθειο που έλεγε και η κυρία που μου έκανε baby sitting όταν ήμουν βρέφος) για να πάω στο ουζερί στα παναθήναια όπου είχαμε reunion με το παρεάκι μου το παλιό απ΄το φροντιστήριο. Ήταν 3 η ώρα, σχόλαγε ο λαός, είχε ζέστη (βρωμούσε ο λαός γιατί δεν πλένεται ο λαός, γιατί δεν έχει ηλιακό θερμοσίφωνα ο λαός και θερίζεται από τη ΔΕΗ ο λαός. Α, ναι, και γιατί τρώει σκόρδα όλη την ώρα ο λαός.) Πάω, που λέτε, να βάλω τα ακουστικά του Ipod στ΄αυτιά μου και ακούω μια γαϊδουροφωνάρα να καλύπτει τους Red hot chilli peppers κράζοντας: ΚΑΝΕ ΠΙΟ ΚΕΙ ΚΑΛΕ! ΜΕ ΣΤΡΙΜΩΧΝΕΙΣ! ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΗΛΙΘΙΑ ΕΙΣΤΕ; ΤΙ ΦΟΡΑΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΡΑΦΕΤΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΑΝ ΚΟΥΦΑΛΟΓΑ;;; Κουφάθηκα παίδες. Τι ζόρι τραβούσε αυτός ο τύπος τώρα και μου βριζε το ipod μισή ώρα με τόσο πάθος που ούτε γκόμενά του να ήταν και να τον κεράτωνε με μένα δηλαδή…

Εγώ προσωπικά παίδες δεν είμαι έτσι. Μπορεί να βάζω βαθιά το μαχαίρι στο κόκαλο και να στηλιτεύω όλη την ώρα τα κακώς κείμενα αλλά από την άλλη παραμένω υπερκούλ. (Στο λόγο μου τώρα, τραγική κουλάρα λέμε). Εξαιτίας αυτού του φαινομένου η μάνα(τζερ) με αποκαλούσε πάντα γαϊδάρα, ο πατερούλης μοσχάρα, ο ξάδερφος Σάκης βόδι. Θέλω να ξεκαθαρίσω σ΄αυτό ακριβώς το σημείο ότι όλα αυτά τα καταγγέλλω επίσης γιατί υπαινίσσονται πως τα ζώα δεν έχουν συναισθήματα άρα γδάρτε τα , ψήστε τα, φατε τα ελεύθερα. Τι είπες τώρα ρε ζώον; (ουπς! Σόρι: τι είπες τώρα ρε μαλάκα άνθρωπε;) Θα συγκρίνω εγώ δηλαδή την ψυχική ευαισθησία του Σάκη του μαλάκα με την ψυχική ευαισθησία του σκύλου του Μαλάκα; Ε, όχι ρε φίλε! Ο μακαρίτης ο σκυλάκος σε έβλεπε άκεφο και ερχόταν και σου γλυφε το χέρι (=απεριόριστη συμπόνια). Ο Σάκης σε βλέπει άκεφο και γλύφει άλλους 10 πύραυλους MAGIK με διπλή στρώση σοκολάτα (=απεριόριστη λαιμαργία).
Έχω λοιπόν μερικές πρακτικές συμβουλές να σας δώσω- εντελώς δωρεάν όπως μεγαλόψυχα συνηθίζει το κορίτσι (ένα κορίτσι υπεράνω πλούτου, υπεράνω γιοτ, υπεράνω γούνας –ειδικά τώρα που έσφιξαν οι ζέστες)

Είσαι, φερειπείν, ξεφτιλομπάτιρος και πιστεύεις ότι είσαι γκαντέμης που η ζωή σε καταδίκασε να ξύνεις τον πάτο του βαρελιού της κοινωνίας (ψεύτρας); Λάθος οπτική έχεις φίλε μου! Αυτήν την εποχή που κοιμάσαι με σπίτι και ξυπνάς με κατάσχεση, εσύ είσαι πολύ τυχερός γιατί απλούστατα δεν έχεις να χάσεις απολύτως τίποτα! Υπάρχει πιο χαλαρή κατηγορία απ΄αυτή; Και παρακαλώ μισητοί αναγνώστες μη βιαστείτε να με καταγγείλετε για ελιτισμό και αρειανισμό. Μην λησμονάτε ότι εγώ ανήκω σ΄αυτήν ακριβώς την κατηγορία: Δεν έχω τίποτα άλλο εκτός από το (πολύ βέβαια) μυαλό μου. Η σκέψη μου είναι βαθύτατη και έχει ISO από Καζαντζάκη: Αμα δεν ελπίζεις τίποτα, δεν φοβάσαι τίποτα! Τις έχεις χεσμένες και τις τράπεζες, και τα Διεθνή ταμεία (τα νομισματικά) και τα spreads. Ακούς κούρεμα και το μυαλό σου δεν πάει στο χρέος αλλά στην φράτζα που έκρυψε πια το μάτι και δε βλέπεις Χριστό. Ακούς πτώχευση και χαμογελάς γιατί επιτέλους η κατάστασή σου γίνεται τρελό trend: είσαι πια το it girl, είσαι ο άνθρωπος της εποχής, είσαι ο πτωχός!

Θα χρησιμοποιήσω μια μεταφορά για να γίνει αντιληπτό το χαλαρωτικό κόνσεπτ που προτείνω: Ας πούμε φίλε πως είσαι μπάκουρος, φτυσμένος και κατάμονος. Σκέφτεσαι πως διάολο θα πας διακοπές ζηλεύοντας όλους τους άλλους με τις γκόμενες και τις παρέες και τα strawberry daiquiri. Και ξαφνικά ακούς πως όλοι άπαντες καταδικάζονται στην μπακουρίαση, καταργήθηκε το γκομενιλίκι και το παρεάκι και τα γλέντια στη Μύκονο. Τι νιώθεις; Μια τιτανοτεράστια ανακούφιση! Όλοι αυτοί οι νεομπάκουροι είναι μέσα στη φρίκη γιατί δεν ξέρουν. Εσύ όμως είσαι παλιός. Και ο παλιός είναι αλλιώς φίλε! Ξέρει πώς να τη βγάλει μόνος του. Ξέρει πώς να κατεβάσει το παλιό ποιοτικό τσοντοφιλμάκι 
«σεξ και τρέλες στις Σεϋχέλες» και να φαντασιωθεί πως πρωταγωνιστεί ο ίδιος.

Με λίγα λόγια ο φτωχός είναι ο νέος πλούσιος παίδες!

Αυτά είχα να καταθέσω εγώ στην τράπεζα της κοινωνικής αλληλεγγύης. Τα΄ακούς Μπένι; Για φράγκα ψάξε αλλού αγόρι μου!
(Την επόμενη Πέμπτη θα δώσω λίστα αστείων βιβλίων για να διαβάσετε και να κάνετε καινούριο συκώτι. Όπως βλέπετε κάνω ότι μπορώ. Παρακαλείται όποιος διαθέτει ιδέες και λύσεις για το πρόβλημα της εθνικής κατάθλιψης να συνεισφέρει εδώ και στο http://www.facebook.com/koritsi.toudiplanouportal. Με άλλα λόγια help me to help u κοπρόσκυλα- ουπς, σόρι: παλιάνθρωποι!)
www.protagon.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!