Προς κύριο Βασίλη Σάντα-Κλος, Βόρειο Πόλο...


Παίδες ξέρω ότι η επαγγελματική και αισθηματική μου κακοδαιμονία (για τους φίλους χλαπάτσα) με έχει απορροφήσει. Όσο καμένο ατομιστικό ατομάκι και να είμαι όμως (καταραμένη κληρονομικότης!) ποτέ δεν ξεχνώ την κοινωνικοπολιτική διάσταση της ύπαρξης, του εαυτού και του γίγνεσθαι (αμάν, γιατί ακούγομαι σαν τον σεξολόγο/ηδυπαθιολόγο/βουλευτή/ αντιπρόεδρο της Βουλής και πάνω απ΄όλα Κύριο Βαϊτσο Αποστολάτο;)

Δεδομένου δε πως λόγω αιφνιδίου καψούρας δεν πήγα στο Καμερούν να χτίσω κανα δυο σχολεία για το νέο έτος (αλλά άραξα με το ξανθό γκομενάκι στην Αράχωβα με δραματικές επιπτώσεις πάνω στον παγκόσμιο αναλφαβητισμό αλλά και στο δεσμό μας όπως θα σας αναλύσω την επόμενη εβδομάδα), θα πράξω το κοινωνικό μου καθήκον ζητώντας από τον Άγιο Βασίλη (όχι γνήσια μποτάκια UGG κι ας εκτίθεμαι ανεπανόρθωτα στους καινούριους μου γκομενοκύκλους με τα γιαλατζί δικά μου) αλλά τα παρακάτω:

1. Καλέ μου Σάντα τώρα που απολύθηκαν όλοι οι δημοσιογράφοι από όλα τα ραδιόφωνα κάνε λιγότερο φονικούς τους (so called) ραδιοφωνικούς παραγωγούς. Ξέρω ότι δεν μπορείς να παρέμβεις πολύ δραστικά στον εγκέφαλο της Σούλας Ξεκατίνογλου (τέως λουλουδούς σε μεγάλη πίστα στο Αιγάλεω που έκανε μια στροφή στην καριέρα της) και του Λάκη Λεβεντοχλεχλέ (τέως ντελιβερά πίτσας που είχε λέγειν) αλλά κόψε τουλάχιστον (ως ουράνιο γλωσσικό ΔΝΤ) ένα 30% από τα WOW τους (σε φράσεις όπως: Ξημέρωσε πάλι WOW! Βρέχει και σήμερα WOW!). Κόψε επίσης ένα 25% τσιτάτων τύπου «αύριο είναι μια άλλη μέρα» και κυρίως τη φράση «Δυστυχώς σήμερα είναι Δευτέρα, αλλά σε λίγο έρχεται Παρασκευή, κάντε υπομονή φίλες και φίλοι μας, δεν θα πεθάνουμε κιόλας!» Εμείς όμως θα πεθάνουμε αν ξανακούσουμε κι άλλη μια Δευτέρα να μας ενημερώνετε ότι είναι Δευτέρα...
2. Αγαπητά ινστιτούτα καλλονής σταματήστε να είστε τόσο γενναιόδωρα προς τον δοκιμαζόμενο λαό μας προσφέροντάς του μασάζ/σοκολατοθεραπεία με έκπτωση 20%. Αν ο δοκιμαζόμενος λαός μας βρει σοκολάτα δεν θα την αλείψει πάνω στο μπούτι του. Θα τη φάει (κάνοντας έτσι και μασάζ στη σιαγόνα που χει σκουριάσει από την απραξία)
3. Αγαπητέ πρόεδρε του ΣΕΒ, σεβαστέ κύριε Μργαλοβιομηχάνογλου, βούλωσέ το. Για σένα το λέω... Γιατί αν σε ξανακούσω να λες πως για την κρίση φταίει το υψηλό κόστος της εργασίας στην πατρίδα μας, θα σε ρωτήσω ποια ήταν η τελευταία επένδυση που έκανες στην πατρίδα μας και δεν θα έχεις τι να μου απαντήσεις...
4. Αγαπημένη Λούκα Κατσέλη, κι εγώ σοσιαλίστρια είμαι και σε νιώθω. Αλλά πες μου ειλικρινά δεν βλέπεις μια ελαφρά χλευαστική αντίφαση όταν συμβουλεύεις τους εργαζόμενους να είναι αγωνιστικοί κατά των μέτρων που τους πλήττουν; Ευγενικά σου υπενθυμίζω συναγωνίστρια ότι εσύ ενέκρινες τα μέτρα που τους πλήττουν...
5. Αγαπημένοι πολιτικοί και οικονομικοί αναλυτές των καναλιών σκάστε πια! Αν σας ξανακούσω να λέτε ότι «ακόμα δεν είδαμε τίποτα από την κρίση...» κουνώντας στοχαστικά πάνω κάτω τη σοφή κεφάλα σας, θα σας δαγκώσω. Ή θα μας πείτε εσείς που είδατε ή θα μας αφήσετε στο πόνο μας χωρίς να μας τρομάζετε κι από πάνω. Διότι έχω νέα για εσάς: Ούτε εσείς είδατε τίποτα από την οργή μας ακόμα!
6. Το ίδιο επιθυμώ και δι υμάς αγαπητή κυβέρνηση συνολικά. Ας μη βγαίνει ο Παμπούκης να σχολιάζει υπέρ των απολύσεων στο δημόσιο τομέα σε ένα κανάλι την ίδια στιγμή που ο Γιώργος αναρωτιέται σε άλλο κανάλι πως μας πέρασε από το μυαλό ότι θα γίνουν απολύσεις... (τι να σου πω Γιώργο μου, δεν ξέρω.. Πες μας καχύποπτους αλλά μας πέρασε...)

ΥΓ: Και ένα τελευταίο προσωπικό αίτημα Σάντα: Σταμάτα όποιον επιχειρήσει να μου αγοράσει για δώρο μασαζοπαντόφλες από το τηλεμάρκετιγκ. Δεν ξέρω τι θα κάνεις. Βάλε το ξωτικό να του κόψει τη γραμμή εκεί που θα δίνει την τηλεφωνική παραγγελία. Διότι καλά να μην έχεις φράγκα, να μην έχεις και γούστο ρε φιλαράκι;
(Μ΄ακούς Σάκη;)
www.protagon.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!