Πρωτοβουλία Ελλήνων Blogger

Λάβαμε το παρακάτω mail-μανιφέστο σχετικό με μια πρωτοβουλία που ξεκίνησαν κάποια blogs ενάντια στο άδικο ως ...τοκογλυφικό τραπεζικό σύστημα στη χώρα μας. Σας το παραθέτουμε:


Φτιάξαμε ένα BANNER Είμαστε πάνω απο 30.οοο Bloggers, μας διαβάζουν καθημερινά πάνω απο 2.οοο.οοο επισκέπτες συνολικά. Ξέρετε με 2.000.000 φωνές τι μπορούμε να κάνουμε; ...δεν το βάζει ο νούς σας. "Είναι καιρός να κάνουν τα Blog αυτό που μπορούν να κάνουν πραγματικά, να ενημερώσουν, να φωνάξουν, να σπρώξουν και να αφυπνίσουν." Δεν έχει επάνω κανένα αναγνωριστικό, για το ποιός τον έφτιαξε, ούτε με ενδιαφέρει αν κάποιος ή κάποιοι ιδιοποιηθούν κάποια μέρα κάτι που έφτιαξα η έγραψα εγώ. Δεν επιδιώκω παλαμάκια όταν φτιάχνω κάτι, με ενδιαφέρει να αρέσει η να πιάσει τόπο. Αυτό λοιπόν που με ενδιαφέρει, είναι να σωθούν οι συμπατριώτες μου απο το αδιέξοδο των χρεών τους. Απο την "εν ψυχρώ ληστεία" των τραπεζών και των παρατραπεζικών κυκλωμάτων. Απο το κράτος που ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΚΥΨΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Μαζί και ενωμένοι, μπορούμε να κάνουμε όλους αυτούς που σήμερα μας αγνοούν και κρατάν κλειστά τα αφτιά τους, να μας προσέξουν και να μας ακούσουν. Βοηθήστε να ξυπνήσει ο λαός στην Ελλάδα, ο κόσμος να μάθει τι κάνουν τα άλλα κράτη. και να ζητήσει ίσα δικαιώματα επιτέλους. Τις ίσες υποχρεώσεις τις επωμίσθηκε δίχως να τις ζητήσει, και δίχως να τον ρωτήσουν.
Ας μην του κρύβουν τουλάχιστον
ΤΑ ΙΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ,
που είναι και δικά σου, και δικά μου, και όλων μας!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δηλαδή τι ακριβώς θα κάνουμε; θα φωνάζουμε ομαδικώς σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή;

ΓΧ
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Mπορούμε να πηδήξουμε ταυτόχρονα και να έχουμε πτώση επιτοκίων.

ΚΚΚλαν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πρέπει να αντιδράσουμε στο κλέψιμο που γίνεται στον Ελληνα πολίτη,απο τις τράπεζες, πρέπει να αντιδράσουμε στην ακρίβεια που την δημιουργούν, έχοντας σαν δικαιολογία την τεχνιτή αύξηση σε κάποια πρώτη ύλη ή προϊόν, και όταν μειωθεί δεν κάνουν την αντίστοιχη μείωση , π.χ τα καύσιμα.
Σας εξιστορώ μία προσωπική εμπειρία στην ληστρική συμπεριφορά της Eurobang. Χρειάστηκα 7500 e και πήγα σε ένα open 24, να ζητήσω το ποσό. Αφού έκανα την αίτηση η υπάλληλος μου είπε να περάσω την επομένη για να ενημερωθώ. Την επομένη πηγαίνω στη τράπεζα και μου αναφέρουν οτι εγκρίθηκε ποσο 3000 ευρώ ,ζητώ απο την υπάλληλο να μου εξηγήση τον λόγω που απορρίφθηκε το αρχικό ποσο που είχα ζητήσει. Η υπάλληλος μου ανέφερε πως με απέρριψε το σύστημα της τράπεζας, πιθανόν γιτί δεν πληρούσα τις προϋποθέσεις. Ευχαρηστώ την υπάλληλο και της λέγω οτι το ποσό δεν με καλύπτει και πηγαίνω να φύγω. Η υπάλληλος μου λέγει να κάνουμε ένα αίτημα για το υπόλοιπο του ποσού και να περάσω την επομένη να δώ τι είχε γίνει.
Την επομένη μαθαίνω πως μου δώσανε άλλα 2500e, γίνεται η διαδικασία για την εκταμίευση, και υπογράφω τα απαιτούμενα χαρτιά.
Πηγαίνω να φύγω και τότε συνειδητοποιώ οτι έχω πληρώση 2 έξοδα δανείου , και επιτόκιο μεγαλύτερο.
Λέω της υπαλλήλου για ποιό λόγω δεν βγάλανε ένα δάνειο με το συνολικό ποσό, και αυτή μου λέγει πως δεν γινότανε. Και όταν της είπα ,αφου δεν είχα τις προυποθέσεις για ποσό μεγαλύτερο των 3000e γιατί μου δώσανε τα άλλα 2500e, δεν έβγαλε κουβέντα.
Τώρα είμαι στην διαδικασία να κάνω γνωστό το περιστατικό στα κανάλια και στο Διατραπεζικό μεσολαβιτή.
Συμπολήτες αντιδράστε στούς κ΄θε είδους κλέφτες...........
Θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα της διαδικασίας.

Π.Κ.Π
Ο χρήστης Κώστας Π. είπε…
Να μιά λύση: (αληθινή ιστορία)

«Ο φίλος -μανάβης στο κέντρο- έλαβε μια μέρα, στο ταχυδρομικό του κουτί μια πιστωτική κάρτα από την τράπεζα που είχε λογαριασμό (τη γνωστή που σας έχει σπάσει τα νεύρα, τόσα μεσημέρια!).

Ιδεολόγος εναντίον των πιστωτικών, τηλεφωνεί εκνευρισμένος στο... διευθυντή της τράπεζας στη Θεσσαλονίκη.

-Σας ζήτησα εγώ κάρτα, γιατί μου τη στείλατε χωρίς να με ρωτήσετε;
-εντάξει κύριε, δεν είναι υποχρεωτικό να την κρατήσετε. Αν δεν τη θέλετε ελάτε να την ακυρώσουμε, αλλιώς θα σας χρεώνεται ετήσια συνδρομή.

Πράγματι, την άλλη μέρα πηγαίνει στην τράπεζα για να ακυρώσει την πιστωτική κάρτα. Αλλά όχι μόνος. Είχε μαζί του και ένα μεγάλο τσουβάλι πατάτες! Πάνω από 20 κιλά ! Μπαίνει μέσα, ακυρώνει την κάρτα και κατόπιν πηγαίνει στον διευθυντή. Του αφήνει τις πατάτες, πάνω στο γραφείο και του λέει: "Δεν είναι υποχρεωτικό να τις κρατήσετε. Αν δεν τις θέλετε φέρτε τις πίσω στο μανάβικο, αλλιώς θα πρέπει να τις πληρώσετε"»
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ ΠΚΠ, κατά λάθος γράφεις την τράπεζα Eurobang αντί Eurobank και νομίζω άθελά σου δίνεις την πραγματική της διάσταση της, Ευροπυροβολισμός!
Στη συγκεκριμένη τράπεζα πήγα να εξοφλήσω το υπόλοιπο της κάρτας του πατέρα μου που είχε πεθάνει και να μετά να την ακυρώσω
-Α, δεν γίνεται να την ακυρώσετε" μου είπε με ύφος περισπούδαστος κηφήνας, πρώην γλείφτης στην παλιά Τράπεζα Εργασίας.
Εγκατέλειψα ευγενικά τα γαλλικά και το πιάνο και άρχισα να κάνω τον Ταρζάν που κυνηγάει την Τσίτα στο διευθυντή, ώσπου η κάρτα, ω τι θαύμα, ακυρώθηκε.
Φίλε χρησιμοποίησε τις φωνητικές σου χορδές και όταν κάποιος υπάλληλος σου λέει μαλακίες, ζήτα με ύφος τον διευθυντή ΕΔΩ και ΤΩΡΑ φωναχτά μεσα στην τράπεζα. Γίνεσαι τρόμος για τους υπαλλήλους- διευθυντή και αξιολάτρευτος μικρός ήρωας Γιώργος Θαλάσσης για τους πελάτες που περιμένουν στα γκισέ οι οποίοι απέχουν τόσο δα από το να ξεσπάσουν σε αυθόρμητα χειροκροτήματα.
Ζήτω η ελευθερία
Δε θα περάσει ο φασισμός
ΚΚΚλαν

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!